نکات مهم در انتخاب یک آموزشگاه ماساژ خوب

انتخاب آموزشگاه ماساژ در حال حاضر یکی از دغدغه های اصلی هنرجویان و متقاضیان این صنف میباشد. با توجه به اینکه ماساژ یک شغل پردامد محسوب میشود افراد باید آموزش ماساژ را به صورت حرفه ای ببینند تا بتوانند خدمات خوبی به افراد ارائه دهند. آموزشگاه ماساژ ایده آل ویژگی های متعددی دارد که ما در این مقاله قصد داریم شرایط آموزشگاه ماساژ خوب را مطرح کنیم:
آموزشگاه ماساژ مجوز رسمی از سازمان فنی حرفه ای داشته باشد.آموزشگاه ماساژ باید تجهیزات مناسب برای آموزش داشته باشد و اجازه استفاده از تجهیزات را به هنرجویان بدهد.از اساتید حرفه ای و با تجربه در آموزشگاه ماساژ ایده بگیرد و تجربیات این افراد را در اختیار کارآموزان ماساژ قرار دهد .آموزشگاه ماساژ مدرک معتبر به هنرجویان بدهد (مدرک فنی حرفه ای ) تا افراد بتوانند به راحتی بعد از اتمام دوره آموزشی وارد صنف ماساژ بشوند.آموزشگاه ماساژ باید از مربیان با تجربه و با سابقه کاری در حیطه آموزش ماساژ استفاده کند. آموزشگاه ماساژ فضای کافی برای تمرین همه کارآموزان ماساژ را داشته باشد.آموزشگاه ماساژ امکان آموزش برای هنرجویان شهرهای دیگر را فراهم کند. آموزشگاه ماساژ خوب باید دوره های باز آموزی را برای همه کارآموزان فراهم کند.

آموزشگاه ماساژ دسترسی راحت به مترو و بی آر تی داشته باشد .
آموزشگاه ماساژ از پرسنل خوش اخلاق و خوش مشرب استفاده کند
آموزشگاه ماساژ امور پشتیبانی فعال داشته باشد.

(مقاله ماساژ درمانی ما را از دست ندهید.)

آموزشگاه ماساژ الماس شرق برگزار کننده دوره های تخصصی ماساژ و پاکسازی پوست توانسته با سابقه ۱۲ساله آموزشی و برگزاری همایش های مختلف داخلی و خارجی ،رضایتمندی هنرجویان را کسب کند و اولین برگزار کننده دوره های آموزشی ماساژ در کشور محسوب میشود.
آموزشگاه ماساژ الماس شرق هر ساله با جدیدترین متدهای آموزشی سبک های به روز بین المللی را تحت نظر اساتید برجسته سازمان فنی حرفه ای کشور آموزش داده و سالانه نفرات زیادی را جهت اشتغال معرفی به صنف ماساژ میکند.

آموزشگاه ماساژ الماس شرق جز برترین آموزشگاههای ماساژ میباشد که با ارائه آموزش های کامل و جدیدترین متد آموزشی، رضایتمندی کار آموزان این صنف را به دست آورده است.آموزشگاه ماساژ الماس شرق نماینده رسمی اتحادیه بین المللی ماساژ میباشد که هرساله با دعوت اساتید آموزشگاه به کشورهایی نظیر چین، ژاپن، هند و ارمنستان تجربیات ماساژ را در اختیار متقاضیان داخلی و خارجی میگذارد.

جهت شرکت در دوره های آموزشی با ما تماس بگیرید. جهت آشنایی با پکیج های آموزشی ما اینجا کلیک کنید.
۰۲۱۴۴۰۲۲۶۶۱
۰۲۱۴۴۰۲۲۷۷۱
۰۹۱۹۸۲۹۲۱۰۳

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×